دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1398 - 11:41
در جلسه كارگروه هماهنگی شرايط اضطرار آلودگی هوا تصویب شد؛

بهای بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در شهر تهران نیم‌بها می‌شود

در جلسه امروز كارگروه هماهنگی شرايط اضطرار آلودگی هوا نیم بها شدن بهای بلیت وسایل حمل و نقل عمومی اعم از مترو و اتوبوس در شهر تهران و افزایش 50 درصدی عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک از فردا تا چهارشنبه به تصویب رسید.
کد خبر : 444230
n00417384-b.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از حفاظت محیط زیست استان تهران، در جلسه امروز كارگروه هماهنگی شرايط اضطرار آلودگی هوا مقرر شد اطلاع رسانی لازم در خصوص هشدارهای بهداشتی و تصمیمات کارگروه از طریق رسانه ملی و سایر رسانه‌های ارتباط جمعی صورت پذیرد.


در این گزارش آمده است: محدودیت تردد کامیون‌ها در سطح شهر تهران از فردا شب و تشدید برخورد با خودروهای دودزا در مبادی ورودی و خروجی و سایر نقاط شهر از مصوبات این جلسه بود.


تشدید برخورد پلیس راهور با موتورسیکلت‌‌های دودزا و آلاینده در سطح شهر تهران، جلوگیری از فعالیت‌های بدنی ورزشی خصوصاً در محیط‌های باز از سوی مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و دبستان‌ها از دیگر موضوعاتی بود که پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.


در جلسه كارگروه هماهنگی شرايط اضطرار آلودگی هوا مقرر شد بهای بلیت وسایل حمل و نقل عمومی اعم از مترو و اتوبوس در شهر تهران از فردا تا چهارشنبه نیم‌بها شده و همچنین عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه نیز همچنین 50 درصد افزایش یابد.


گفتنی است در صورتی‌که شاخص آلودگی هوا به بیش از 150 برسد موضوع تعطیلی مدارس در دستور کار این کارگروه قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته